Chcete více informací o minerálech?
Můžete se kdykoli odhlásit.
Reklamace zboží
Zboží poškozené při přepravě - jak postupovat
- Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu: info@layli.cz
- Vyfoťte zásilku i zboží v této zásilce tak, aby bylo jasné, k jakému poškození při přepravě došlo.
- Fotografie zašlete spolu s vyplněným reklamačním listem na výše uvedený e-mail.
- Reklamaci vyřídíme v nejkratší možné lhůtě a zašleme vám nové zboží.
- Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
- Doporučujeme odeslání jako “doporučená zásilka”. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude přijato.
- V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu: info@layli.cz nebo telefonu: 735 582 880.
Zboží se poškodilo v rámci 2-leté záruční lhůty - jak postupovat
- Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu: info@layli.cz
- Vyfoťte zboží tak, aby bylo jasné, k jakému poškození došlo.
- Fotografie zašlete spolu s vyplněným reklamačním listem na výše uvedený e-mail.
- V nejkratší možné lhůtě vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení vzniklé situace.
- Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
- Doporučujeme odeslání jako “doporučená zásilka”. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude přijato.
- V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu: info@layli.cz nebo telefonu: 735 582 880.
- Formulář pro reklamaci zboží, stáhněte zde.